Jak czytam te pseudo komentarze to niedobrze sie robi. Leciałem dzisiaj z Luton i cieszę sie że samolot wyladował w Rzeszowie. Lepiej tam wylądować niż skończyć tak pasażerowie Tupolewa w Smoleńsku. Mleko , mleko i zero widoczności. Przy drugim podejsciu samolot był na wysokości ok. 200 m nad płytą lotniska i nic nie było widac!! Ci wszyscy "znafcy" niech sie palną w swoje głupie główki.
|
|
Poczytajcie najpierw o kategoriach systemu ILS, później dopiero najeżdżać na pilotów !!! przy kat "I" nikt normalny nie wyląduje. ILS występuje w trzech klasach, które m.in. wpływają na kategorię lotniska: 1. kategoria I - urządzenie prowadzące od granicy zasięgu do wysokości 60 m (200 stóp) nad płaszczyzną drogi startowej przy widzialności (RVR - runway visual range) 800 m (2400 stóp). Jeżeli pas jest wyposażony w światła linii centralnej i krawędziowe, to konieczny RVR może być obniżony do 600 m (1800 stóp).2. kategoria II - urządzenie prowadzące od granicy zasięgu do wysokości 30 m nad płaszczyzną drogi startowej przy RVR 400 m (1200 stóp), 3. kategoria III - urządzenie prowadzące od granicy zasięgu do punktu przyziemienia i dalej wzdłuż drogi startowej, ma trzy podkategorie:a) IIIa - przy RVR 200 m (700 stóp), B) IIIb - przy RVR 50 m (150 stóp),c) IIIc - przy RVR równym zero.Zasięg (pokrycie) ILS dla odbioru kierunku lądowania wynosi 30 NM (mil morskich)Jesteś fenomenalne powinieneś zostać ministrem transportu tylko nie zapomnij o zegarku . |
|
Wiem, że emocje zaciemniają sytuację ale nie masz racji. Pełny ILS pozwala wylądować całkowicie bez widoczności i właściwie nawet bez ludzkiego pilota. Lotnisko w Świdniku to niestety niecelowa o niedopracowana inwestycja. Takie miasto jak Lublin w takim kraju jak Polska nie potrzebowało i w długim czasie nie potrzebowałoby lotniska. Gdyby nie rozbuchane ambicje samorządu to rozsądek nakazywałby się powstrzymać od budowy tego pomnika rozpasania. Lotnisko to będzie sprawiało kłopoty techniczne i finansowe w perspektywie klikudziesięciu lat. Potem będzie już wymagało całkowitej przebudowy.
Zapamiętajcie te słowa.
|
|
Poleci daleko od Lublina
|
|
Człowieku co ty wypisujesz za brednie to Lotnisko już dawno powinno funkcjonowac tylko system ILS powinien być drugiej kategorii tylko tacy ludzie jak ty utrudniają Ludziom Życie Ty Antylubelaku.
|
|
Człowieku co ty wypisujesz za brednie to Lotnisko już dawno powinno funkcjonowac tylko system ILS powinien być drugiej kategorii tylko tacy ludzie jak ty utrudniają Ludziom Życie Ty Antylubelaku.
|
|
Wiem, że emocje zaciemniają sytuację ale nie masz racji. Pełny ILS pozwala wylądować całkowicie bez widoczności i właściwie nawet bez ludzkiego pilota. Lotnisko w Świdniku to niestety niecelowa o niedopracowana inwestycja. Takie miasto jak Lublin w takim kraju jak Polska nie potrzebowało i w długim czasie nie potrzebowałoby lotniska. Gdyby nie rozbuchane ambicje samorządu to rozsądek nakazywałby się powstrzymać od budowy tego pomnika rozpasania. Lotnisko to będzie sprawiało kłopoty techniczne i finansowe w perspektywie klikudziesięciu lat. Potem będzie już wymagało całkowitej przebudowy. Zapamiętajcie te słowa.To, co powiesz na to, że Rzeszów mając niespełna 200.000 mieszkańców ma port lotniczy od kilku dekad. To na jakiej podstawie sądzisz, że Lublin mający prawie 400.000 mieszkańców nie zasługiwał do tej pory na port lotniczy??Jednak problemem, tego kraju jest, że wszystko jest niepotrzebne, zwłaszcza w tych regionach, które są opóźnione ze względu na infrastrukturę komunikacyjną. Do takich najbardziej zapóźnionych regionów należy właśnie Lubelszczyzna. Do najbliższej autostrady trzeba będzie jechać z Lublina ponad 100 km (jeśli wybudują odcinek A2 za Warszawą do Terespola). To obrazuje dopiero, jak Lublin został wykolegowany w pewnych kręgach decyzyjnych. Port lotniczy w Świdniku jest niezbędny. To okno na świat dla całej Lubelszczyzny. I choćby z tego powodu warto do niego dopłacać, nawet przez wiele lat!Warto by też zadbać o podwyższenie kategorii ILS, ale tutaj to znowu niektórzy mogą nas zablokować! Bo powiedzą, że za mały ruch itd.Jest mało lotów, bo fatalna też jest promocja Lublina i regionu na świecie. Dla świata Polska często kończy się na Warszawie, a dalej to jest już Azja i Ruskie. |
|
To, co powiesz na to, że Rzeszów mając niespełna 200.000 mieszkańców ma port lotniczy od kilku dekad. To na jakiej podstawie sądzisz, że Lublin mający prawie 400.000 mieszkańców nie zasługiwał do tej pory na port lotniczy??Jednak problemem, tego kraju jest, że wszystko jest niepotrzebne, zwłaszcza w tych regionach, które są opóźnione ze względu na infrastrukturę komunikacyjną. Do takich najbardziej zapóźnionych regionów należy właśnie Lubelszczyzna. Do najbliższej autostrady trzeba będzie jechać z Lublina ponad 100 km (jeśli wybudują odcinek A2 za Warszawą do Terespola). To obrazuje dopiero, jak Lublin został wykolegowany w pewnych kręgach decyzyjnych. Port lotniczy w Świdniku jest niezbędny. To okno na świat dla całej Lubelszczyzny. I choćby z tego powodu warto do niego dopłacać, nawet przez wiele lat!Warto by też zadbać o podwyższenie kategorii ILS, ale tutaj to znowu niektórzy mogą nas zablokować! Bo powiedzą, że za mały ruch itd.Jest mało lotów, bo fatalna też jest promocja Lublina i regionu na świecie. Dla świata Polska często kończy się na Warszawie, a dalej to jest już Azja i Ruskie.150% prawdy!! Rzeszów miał lotnisko od czasów głębokiej komuny, bo trzeba było szybko dowieźć towarzyszy do Arłamowa na " zasłużony odpoczynek" po "meczacej " pracy!!problemem Lublina był( i jest? ) problem niedouczonej i nic nie mogącej władzy lokalnej., Po prostu wioska i te kłótnie.. W rzeszowie prezydentem od klikunastu lat jest ten sam człowiek. I czerwony! |
|
Wielka mi afera i podnieta dla antylubelaków
|
|
O Świdniku pisze się tylko w kontekście nie lądujacych albo nie startujacych samolotów. I nic dziwnego .... w 40 tysiecznym mieście nic sie nie dzieje. Ale wczoraj był orszak 3 Króli, mozna było zrobic pare zdjęć i cos wreszcie napisać.
|
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|